Castlevania Ansiklopedisi
Advertisement
Castlevania Ansiklopedisi

Adrian Farenheights Tepes (アドリアン・ファーレンハイツ・ツェペシュ Adorian Fārenhaitsu Tsepeshu?), daha çok bilinen adıyla Alucard (アルカード Arukādo?), Dracula'nın dampir oğludur. Castlevania III: Dracula's Curse oyununda destekleyici bir karakter olarak ilk kez ortaya çıkmış olmasına rağmen, en bilinen görünümü olan Castlevania: Symphony of the Night'ta ana kahraman olarak yeniden tanıtılmıştır.

Dracula ve insan bir kadın olan Lisa'nın doğal olmayan bağı sonucu dünyaya gelen Adrian, özel güçlere sahipti ve herhangi bir insandan daha güçlü, fakat babası kadar güçlü olma potansiyeline sahip değildi. Lisa, bir cadı sanılarak öldürüldükten sonra Adrian, babasının etkisi altında büyüdü; karanlık sanatlarda eğitildi ve bir gün kötülük tarafında savaşacak bir savaşçı olarak yetiştirildi.

Adrian'ın varlığı, annesinin nazik ve insan tarafının her zaman "daha iyi yargısını" bulandırdığı için, babasının sözleriyle ifade edildiği gibi, garipliklerle doluydu. Annesinin ölümünde Adrian, onun yanındaydı. Annesi, ölümüne olan öfkesini insanlardan çıkarmamasını, çünkü onların hayatlarının zaten zorluklarla dolu olduğunu söyledi. Bu sözler, Adrian'ın düşüncelerinde derin bir etki bıraktı. Babasının arzusunu sorgularken zihni karıştı. Mümkün olduğu kadar uzun süre babasının ordusunda durduktan sonra, onlardan ayrıldı ve ortadan kayboldu. Dracula'nın insanlara öfke kusacağını anlayan Adrian, çabalarını, babasını yeniden düşünmeye teşvik edebilmek için ordusunu yok etmeye yöneltti. Ayrıca, babasının inançlarının tam tersini temsil etmek için "Alucard" adını aldı – Dracula'nın adının ters çevrilmiş hali.

Alucard, usta bir kılıç kullanıcısıdır ve genellikle tek elle kullanılan kılıçları kullanır. Alucard'ın diğer saldırıları karanlık büyü kullanır. Bir şekil değiştirici olarak, Alucard kendini bir yarasaya, bir kurda veya hatta sise dönüştürebilir.

Advertisement